Connexxion Zakelijk

Service en administratie

Met Connexxion wordt de administratie voor uw zakelijke reiskosten heel eenvoudig.

Wij factureren op basis van uw eigen (kostenplaats)indeling. Zo kunt u een verdeling maken naar (geografische) vestigingen, bedrijfsonderdelen of afdelingen. U kunt één verzamelfactuur ontvangen, of een aparte factuur per vestiging. Het hoofdkantoor ontvangt in dat laatste geval een totaaloverzicht. In de gespecificeerde factuurbijlage vindt u alle gegevens over de abonnementhouders in uw organisatie.

Flexibele looptijd

Om abonnementen te kunnen bestellen sluit u met Connexxion Zakelijk een doorlopende overeenkomst. Gedurende de looptijd kunt u medewerkers toevoegen aan het contract en voor medewerkers die uit dienst gaan kunt u het abonnement uiteraard stopzetten. Wij leveren abonnementen steeds met een looptijd van maximaal 1 jaar en deze worden telkens met 1 jaar verlengd tegen de dan geldende voorwaarden en tarieven.


Serviceportal

Als extra service kunt u inloggen op onze zakelijke portal. Daarin kunt u gemakkelijk nieuwe abonnementen bestellen, mutaties doorvoeren en heeft u inzage in 'Reizen op Rekening' van uw medewerkers. Met één druk op de knop exporteert u de opgevraagde overzichten naar excel, zodat u de overzichten in uw eigen administratie kunt opslaan en naar eigen behoefte kunt bewerken.

OV-chipkaart

De OV-abonnementen moeten allemaal worden geladen op de persoonlijke OV-chipkaart van de medewerker of scholier. Mochten zij nog geen OV-chipkaart hebben dan kunnen zij die gemakkelijk online bestellen op www.ov-chipkaart.nl.

 

Servicefee

Voor de bemiddeling en afhandeling van producten berekent Connexxion Zakelijk een Servicefee van € 12,00 exclusief 21% b.t.w. per kaarthouder (tarief 2015).